کابل شارژر

کابل شارژ برای آیفون | موبوپرشین

کابل شارژ آیفون

با بهترین کابل های شارژ آیفون آشنا شوید

اگر یکی از محصولات اپل را دارید، قطعاً به کابل لایتنینگ نیازمند خواهید شد. با اینکه اپل دیگر آیفون‌های جدید را بدون شارژر و هندزفری عرضه می‌کند، این شرکت هنوز هم یک کابل شارژ لایتنینگ درون جعبه آیفون قرار می‌دهد.

قیمت انواع کابل شارژ و شارژر آیفون را در سایت موبوپرشین ببنید: کابل شارژِ

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مطمئناً می‌توانید یک شارژر بی سیم تهیه کرده و برای گوش دادن به موسیقی به بلندگوهای بلوتوثی تکیه کنید، اما همواره به یک کابل لایتنینگ برای اتصال آیفون به یک شارژر دیواری، پاور بانک و بسیاری از دستگاه‌های دیگر لازم است. انواع کابل شارژ آیفون بسیار گسترده است، اما «با دوام بودن» از ویژگی‌های آن‌ها نیست! اگر مدتی از این کابل‌ها استفاده کرده باشید، می‌دانید که کابل شارژ آیفون چقدر مستعد فرسودگی است و به آرامی پوسیده می‌شود.

معرفی بهترین کابل های شارژ آیفون

در این بخش به معرفی چند مورد از بهترین کابل‌های شارژ آیفون خواهیم پرداخت.

کابل شارژر آیفون انکر تایپ سی به لایتنینگ

کابل شارژر آیفون انکر تایپ سی به لایتنینگ

برند انکر انواع کابل‌ها و شارژرهای مختلف را برای دستگاه‌های اپل تولید می‌کند و به دلیل محصولات محکم و قابل اعتماد خود دارای شهرت خوبی است. بسیاری از کابل‌های انکر، از جمله همین مورد، در طول‌های مختلف عرضه می‌شوند. پوشش نایلون بافته شده با گذشت زمان، همچنان استحکام خود را حفظ می‌کند. محصولات Anker دارای مجوز MFI هستند، بنابراین می‌دانید که یک کابل شارژ آیفون قابل اعتماد دریافت می‌کنید. این کابل در رنگ‌های سیاه، نقره‌ای، آبی روشن و قرمز برای فروش قرار دارند. رنگ بندی کابل شارژر اپل نیز میتواند بسته به نوع سلیغه شما متفاوت باشد و در کل رنگ بندی کابل شارژر اپل بسیار متنوع است.

کابل شارژر آیفون انکی زاویه دار

کابل شارژر آیفون انکی زاویه دار

دلیل اینکه بسیاری از کابل‌ها با گذشت زمان شکسته می‌شوند، خم شدن بیش از حد است. به همین دلیل Aukey کابل USB-A-to-Lightning را با زاویه 90 درجه‌ای ایجاد کرد. بر خلاف سایر کابل‌ها که مستقیم وصل می‌شوند، این کابل با داشتن این ویژگی، باعث می‌شود تا مثلاً هنگام بازی کردن با گوشی، کف دست خود را روی کابل قرار نداده و باعث خم شدن آن نشوید. به طور کلی این ویژگی باعث می‌شود تا کار کردن با گوشی هنگام شارژ شدن، کمترین فشار را به کابل وارد کند. جنس رویه این کابل از نوع نایلون بافته شده است و گواهی MFI نیز دارد.

کابل انکر USB-C به لایتنینگ 90 درجه

کابل انکر USB-C به لایتنینگ 90 درجه

اگر به کابل USB-C-to-Lightning نیاز دارید و یک کانکتور زاویه راست هم می‌خواهید، این کابل از شرکت Anker را امتحان کنید. طول آن 180 سانتی متر با یک پوشش لاستیکی (به جای نایلونی که توسط Aukey استفاده می‌شود) بوده و روی آن یک کانکتور لایتنینگ با زاویه به سمت راست است. با اینکه انتهای USB-C دارای اتصال صاف است، اما کابل‌های Anker معمولاً از اپل قوی‌تر بوده و دوام بیشتری دارند. پس نگران فرسودگی آن قسمت نباشید. این کابل دارای مجوز MFI بوده و به رنگ سفید است.

کابل شارژر مغناطیسی سه کاره آیفون، اندروید و Type C

کابل شارژر مغناطیسی سه کاره آیفون، اندروید و Type C

یکی از جذاب‌ترین تولیدات اخیر لوازم جانبی، کابل شارژر چند سر Ultra Usb Calamari Technology Calamari است. این کابل ضمن اینکه در یک سمت خود، پلاگین استاندارد USB را دارد، طرف دیگرش دارای کانکتور لایتنینگ برای محصولات اپل، میکرو یو اس بی برای اکثر گوشی‌های اندرویدی و سایر لوازم جانبی مانند تبلت و دوربین، و کانکتور Type C برای جدیدترین مدل‌های مک بوک و گوشی‌های مدرن اندرویدی است. با اینکه شرکت انکر نیز چنین کابلی را تولید می‌کند، اما می‌توان به این کابل از شرکت Outdoor Technology نیز به راحتی اعتماد کرد. اگر برای شارژ چندین دستگاه و اتصال آنها به یکدیگر به کابل‌های متنوعی نیاز دارید و آنها را در ترتیب‌های مختلف به یکدیگر وصل می‌کنید، این کابل اولترا برایتان راحتی را به ارمغان خواهد آورد. طول این کابل 90 سانتی متر بوده و دارای مجوز MFI است.

کابل شارژر بلند 3 متری لایتنینگ انکر

کابل شارژر بلند 3 متری لایتنینگ انکر

در این کابل، یک ویژگی ساده وجود دارد که می‌تواند زندگی را بسیار آسان‌تر کند؛ یک کابل شارژ آیفون 3 متری! برای افرادی که وسواس زیادی نسبت به تهیه کابل شارژری دارند که هم با کیفیت باشد و هم دارای طول زیاد، شرکت انکر با این تولید این محصول، یک گزینه عالی را پیش رو گذاشته است. این کابل‌ها عمر زیادی داشته و در هر حالت و موقعیتی در خانه می‌توانید با آزادی کامل از آن استفاده کنید. همچنین هنگامی که درون ماشین هستید، می‌توانید به راحتی عقب ماشین نشسته و گوشی خود را با شارژر فندکی شارژ کنید. این کابل دارای گواهینامه MFI و پوشش لاستیکی بوده و همچنین در رنگ‌های سفید، خاکستری، مشکی و قرمز تولید شده است.

سیم شارژر اپل 3 متری Nomad

سیم شارژر اپل 3 متری Nomad

شرکت Nomad به ساخت لوازم جانبی با کیفیت اپل معروف است؛ از بند اپل واچ گرفته تا انواع پد‌های شارژ. سیم شارژر اپل نومد نیز به اندازه سایر محصولاتی که دارد، با دوام است. روی سیم‌های این کابل، 2 بار با یک فیبر مصنوعی مقاوم در برابر گرما به نام Kevlar پوشانده شده است.

کابل نومد Kevlar سه متر طول دارد و اگر هنگام خواب از گوشی استفاده می‌کنید، می‌توانید در هر نقطه از تخت، این کابل شارژ را با خود همراه کنید. کابل شارژر 3 متری آیفون نومد دارای گواهینامه MFI بوده و یک بند لاستیکی برای نگه داشتن کابل و بستن آن، هنگامی که نیازی ندارید، به همراه دارد. این کابل همچنین در اندازه‌های کوتاه‌تر، مانند 1.5 متری و مدل USB-A-to-Lightning نیز در دسترس است.

کابل شارژر آیفون آمازون بیسیکس

کابل شارژر آیفون آمازون بیسیکس

کابل لایتنینگ Amazon Basics به دلیل ضخامت و عمر بالا، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین کابل‌های این شرکت شده است. در بخش نقدهای این محصول در سایت آمازون، یکی از کاربران آن ادعا کرده که این کابل بیش از 2 سال عمر کرده که با توجه به قیمت و هزینه، فوق‌العاده است. آمازون کابل‌های خود را در طول‌های مختلف عرضه می‌کند، بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز خود در مکانی که قرار دارید، کابل 90 سانتی یا 2 متری تهیه کنید. این کابل‌ها بسته به مدل در رنگ‌های قرمز، نقره‌ای، رز گلد و مشکی عرضه می‌شوند. کابل شارژر آیفون آمازون بیسیکس دارای گواهینامه MFI بوده و کاملاً قابل اطمینان هستند.

موقع خرید کابل شارژ آیفون به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از ثبت سفارش و خرید کابل شارژ آیفون، نکاتی وجود دارند که باید آن‌ها را مد نظر قرار دهید.

طول ، شکل و طراحی

ابتدایی‌ترین عملکرد کابل لایتنینگ، برای شارژ آیفون است. بسته به اینکه چه زمانی و کجا شارژ می‌کنید، و اینکه آیا تمایل به استفاده از تلفن در هنگام شارژ دارید، ممکن است یک کابل کوتاه‌تر یا طولانی‌تر بخواهید. شما می‌توانید کابل‌های لایتنینگ را با طول یک تا ده متر پیدا کنید؛ اینجا نقطه‌ای است که دلیل استفاده شما از کابل مهم خواهد بود و باید به اندازه آن توجه کنید.

اگر اغلب هنگام رانندگی تلفن خود را شارژ می‌کنید، ممکن است یک کابل کوتاه‌تر برای ماشین خود بخواهید. اگر هم‌زمان با شارژ با گوشی خود به انجام بازی ویدئویی می‌پردازید یا از پریز برق فاصله زیادی دارید، طبیعتاً یک کابل طولانی‌تر برایتان مناسب خواهد بود. در هنگام خرید کابل، بهتر است شکل لایتنینگ را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اتصال صاف همان چیزی است که بیشتر افراد به آن عادت کرده‌اند، اما برخی از کابل‌های شارژ آیفون دارای یک کانکتور زاویه‌ای به سمت راست هستند که می‌تواند فشار بیشتری را تحمل کره و تلفن را در هنگام شارژ راحت‌تر نگه دارد.

آخرین نکته‌ای که در این بخش می‌توان آن را مد نظر قرار داد، جنس کابل است. به طور عادی شرکت اپل کابل‌های خود را به رنگ سفید و با روکش پلاستیکی عرضه می‌کند، اما شما می‌توانید کابل‌هایی با جنس نایلون بافته یا کولار تهیه کنید که دوام و عمر بیشتری دارند؛ مخصوصاً اگر یک حیوان خانگی دارید که عادت به جویدن کابل‌ها دارد.

نحوه اتصال

بسته به اینکه سمت غیر لایتنینگ کابل را به کجا وصل خواهید کرد، به یک کانکتور USB-A یا کانکتور USB-C نیاز دارید. کانکتور USB-A کمی قدیمی‌تر است اما هنوز هم نسبتاً متداول بوده و شکل مستطیل بزرگ‌تری دارد. کانکتور USB-C در دستگاه‌های جدیدتر مسلط شده و در مقایسه، کوچک‌تر و براق‌تر است. جدیدترین آیفون‌ها با کابل‌های شارژ USB-C-to-Lighting همراه هستند، زیرا اپل و صنعت فناوری به طور کلی از اتصالات قدیمی USB-A فاصله گرفته‌اند. اگر با USB-C آشنا نیستید، این نوع اتصال از USB-A قدرتمندتر است و می‌تواند دستگاه‌ها را خیلی سریع‌تر شارژ کند. همچنین این اتصال می‌تواند فیلم را منتقل کرده و به عنوان جایگزین HDMI عمل کند که با دستگاه‌های بزرگ‌تر مانند مانیتور هم سازگار است.

گواهینامه MFI

یکی از موارد نهایی که باید به دنبال آن باشید، گواهینامه MFI است. این روش اپل برای تأیید این است که آیا یک تولید کننده شخص ثالث مطابق با استانداردهای خود و ارائه عملکرد شارژ ایمن برای دستگاه‌های اپل این محصول را تولید کرده است یا نه. کابلی که دارای مجوز MFI نباشد، می‌تواند به دستگاه شما آسیب برساند، یا کابل می‌تواند از شارژ بیش از حد گرم شود. بهتر است از خرید کابل‌ها و لوازم جانبی‌ای که مجوز MFI ندارد، خودداری کنید.

جمع بندی

به طور کلی در این مطلب سعی کردیم تا ابتدا به بررسی نکات پیش از خرید کابل شارژ آیفون یا کابل شارژر اپل پرداخته، سپس تعدادی از بهترین‌های این گروه را معرفی کنیم. هر کدام از این محصولات دارای مزایای خاص خود است که با توجه به نیاز و کاربردی که از کابل انتظار دارید، بهتر است آن‌ها را انتخاب کنید. موبوپرشین ارائه دهنده انواع لوازم جانبی گوشی و کابل شارژ آیفون هست که برای خریدی امن و مطمئن می‌توانید به ما اعتماد کنید.

فروشگاه اینترنتی موبوپرشین با ارائه بهترین انواع کابل شارژ و بهترین برندهای شارژر برای اپل و  دیگر لوازم جانبی موبایل جایگاه ویژه ای در بین کاربران خود دارد. میتوانید با خرید از ما با تخفیف های ویژه و خدمات عالی مواجه شوید ، شما عزیزان میتوانید از دسنه بندی محصولات متنوع تیم موبوپرشین بازدید کنید.

سوالات مرتبط :

محافظ کابل شارژ چقدر در خراب نشدن کابل تاثیر دارد؟

کدام برند کابل شارژ از نظر کاربردی بهتر است؟

به نظر شما بهترین مدل شارژر برای آیفون  کدام است؟ در این‌صورت لطفاً نظرات خود را با ما و دیگر کاربران عزیز موبوپرشین به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “کابل شارژ برای آیفون | موبوپرشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *